Tuesday, 11 October 2011

Merapu pagi Selasa

Assalamualaikum.

HaHa. Gelak dulu. pasai apa? nih nak cerita. Hari nih aku cuti dan aku cukup suka cuti atau orang sini kata tadak kuliah. hehe. By the way, aku masih rasa payah untuk menulis blog nih pasai untuk attract people is not easy and I am very aware of that. Bila aku baca blog orang len (termasuk blog merapu) depa nih banyak idea. I mean memang banyak. Aku suka baca blog yang ada ilmu atau ditulis untuk orang berfikir, aku harap dapat jadi macam mereka (otai2 nih semua). Untuk aku pulak, masih dalam proses untuk tambah ilmu supaya blog nih jadi seperti yang aku harapkan. Ye la, aku pon tak harap sangat akan ada orang yang akan baca blog aku nih sebab bukan semua orang akan suka dengan apa yang akan kita buat dan aku tak pulak harap takdak orang langsung yang nak mai blog aku nih. hehe.

Dari segi penulisan pulak, dulu memang aku jarang nak menulis sebab malas nak berfikir dan semua benda-benda lain yang halang aku buat semua tuh. Blog yang dapat memujuk orang untuk kembali baca for the next entry I only can say that they are awesome!!! hehe. Aku harap penulisan aku akan dapat pujuk untuk orang lain kembali dan baca pendapat aku untuk seterusnya.. hahaha
Enough of merapu today. Hope blog aku dapat diterima dan difollow oleh berjuta-juta orang(hiperbola melampau) dapat beratus-ratus atau takdak follower pon takpa(akan terjadi begitukah?) harap ndak.. hahaha

Thanks sebab baca. Penghargaan untuk anda.

2 comments:

  1. tudia.... berusaha keras tok menjadi follower pertama bob kachi...(padahal klik mudah ja...) welcome to blogger world... semoga maju jaya dengan bakal2 entry yang aq terkeluar nanti... akan ku letakkan blog dikau dlam bloglist aq... hahhahahahaaa...

    ReplyDelete
  2. salam..jd follower yg kedua..hope dpt ramai lg follower ;)

    ReplyDelete